/Files/images/7182-1u.jpg

Для дітей розвиваючі ігри - це стартовий майданчик для творчості. Вони дають поштовх для розуму. Самостійність діяльності до "піку можливостей" приводить до успіху.

Ігри створюють свободу радісної творчості, виключають примус. При цьому дорослі теж виховують у собі стриманість, терпіння, здатність приймати зважені рішення. Дитина в іграх пізнає ціну своєї неординарності на власному досвіді. Він розвиває інтелектуальні якості: увага, пам'ять, вміння здійснювати пошук залежностей і закономірностей; класифікувати і систематизувати матеріали; здібності до комбінування, просторову уяву, уявлення і т. д. Дорослим необхідно бути учасниками цих ігор, оживляти їх розповідями, казками, придумувати, фантазувати разом з дитиною.


Дитячі ігри в цьому віці можуть бути трьох видів : гра-дослідження, гра-конструювання та сюжетно-рольова гра.

Дитина, взявши предмет, ламає, розкриває його, розділяє на складові частини. Діти не можуть залишатися байдужими до речей, які вони бачать, ними володіє якась неспокійна потреба взяти предмет в руки і зайнятися його дослідженням. Але ці так звані деструктивні (руйнівні) гри - не хуліганство, не прагнення псувати речі, це пізнавальні ігри. Дитина хоче проникнути в прихований механізм речей, в їх внутрішню будову. Тому не сваріть малюка за те, що він зламав іграшку. Просто намагайтеся давати йому міцні, які нелегко зруйнувати. Для того щоб послабити інтерес до деструктивних ігор, направте дитячу активність на творчу, так звану конструктивну, гру. Це ігри з піском, кубиками, ліплення.

Наприкінці другого року життя все більшого значення для розвитку дитини набуває сюжетно-рольова гра. Малюк копіює навколишнє його життя у всьому її різноманітті. Гра ускладнюється, стає сюжетної з послідовними діями. Наприклад, хлопчик бере машинку, навантажує її, заводить мотор, везе вантаж, видаючи при цьому звуки, схожі на шум мотора. Грати, не відволікаючись, він може протягом 15-20 хвилин.

Рухливі ігри
Ваш малюк, напевно, дуже любить ігри, що розвивають спритність, швидкість, він намагається постійно рухатися і долати перешкоди. Він любить грати в догонялки, хованки, грати з м'ячем, переносити предмети ... Доставте йому задоволення - пограйте з ним!

Кидаємо спритно м'ячики!
Покажіть малюкові , як треба кидати вдалину м'яч середнього розміру обома руками і маленький м'яч - однією рукою, то правою, то лівою.
Нехай дитина кидає вам м'ячі, а ви ловите їх. Обов'язково похваліть малюка за спритні кидки!

Горобці

Ви і ваша дитина-горобці. Попросіть малюка підстрибувати на обох ногах. При цьому тримайте його під пахви, а пізніше - за плечі обличчям до себе. Потім тримайте малюка за одну руку і стрибайте разом з ним.
Ну що за завзяті воробушки. Просто диво!

Тучки-летючки

Дитина, сидячи або стоячи, зображує колоподібними рухами рук над головою і рухами всього тіла маленькі і великі хмари. Потім він біжить, як хмаринка, яку жене по небу вітер.

Качалка

Дитина, сидячи на м'якій підстилці, згинає ноги в колінах і охоплює їх руками. Потім з вашою допомогою перекочується в угрупованні в положенні лежачи і робить качательние руху на спині.

Маленькі ніжки бігли по доріжці

Попросіть малюка показати ніжки, примовляючи, що ніжки у нього маленькі, але бігають по доріжці швидко: "Маленькі ніжки бігли по доріжці". Потім дорослий говорить, що у ведмедя ноги великі, йде він повільно: "Великі ноги йшли по дорозі". Створивши образи легкого і швидкого, повільного і важкого руху, запропонуйте малюкові залежно від слів приспівки то бігати, то повільно крокувати.

Зайка

Встаньте посередині кімнати і скажіть : "Зайка сіренький сидить і вухами ворушить. Ось так, ось так, і вухами ворушить". Потім піднесіть пальці до голови, поворушіть ними, повертаючись то вправо, то вліво. Нехай малюк наслідує вашим діям.
Далі триває розповідь і показ рухів, які повторює дитина. Зайка любить морквину і відкушує від неї шматочок передніми зубами, нижні зуби з'єднуються з верхніми. "Зайчику холодно сидіти, треба лапочки погріти". Поплескайте разом з малюком в долоні, примовляючи: "Ось так, ось так, треба лапочки погріти". Після цього скажіть: "Зайчику холодно стояти, треба зайчику поскакати". Малюк стрибає на одному місці, руки на поясі, повторюючи: "Ось так, ось так, треба зайчику поскакати!" Продовжуйте: "Зайчика вовк налякав (ричіте), зайка тут же втік". Малюк тікає в іншу кімнату.

Кiлькiсть переглядiв: 337

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.