/Files/images/4649333-dfa47cafac824ec9.gif /Files/images/4649333-dfa47cafac824ec9.gif

Конспект інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєво-художніх завдань для дітей групи молодшого дошкільного віку ( 5 –го року життя)

Тема: «Снігові витвори зими»

Програмовий зміст: закріпити знання про характерні ознаки зими, зимові явища (снігопад, хуртовина); розширювати та збагачувати словниковий запас прикметниками, що позначають зимову пору року; формувати вміння заучувати напам'ять вірш за допомогою символів. Розвивати пам’ять, мислення, мовлення, художні здібності. Виховувати пізнавальний інтерес до зимових явищ.

Обладнання: «чарівна торбинка», шматочок вати, картини з зображенням зимових явищ (снігопад, хуртовина), символи для зображення змісту вірша (на кожну дитину), паперові сніжинки для порівняння , фонограма «Танець сніжинок» Ян Т’єрсен, заготовки зображення лісу (2 ватмани), клей, пензлі, серветки.

Підготовка дітей: ознайомлення з абеткою символів.

Хід заняття.

Повідомлення теми заняття

Вихователь. діти, сьогодні у нас з вами цікаве заняття. Ми поговоримо про зиму, її снігові витівки, виконаємо цікаві завдання.

Сюрпризний момент «Чарівна торбинка»

Припущення
- Що може бути у торбинці?

Вихователь пропонує дізнатися, що знаходиться у торбинці. Діти визначають на дотик.

- Яке на дотик?
- Як ви думаєте що це? ( у торбинці шматочок вати)

Розглядання вати

- Якого кольору вата?
- На що вона схожа ? (на сніг)

Полілог

-Яким буває сніг?
- З чого складається сніг?
- Де живуть сніжинки?
- Чи буває улітку снігопад? Чому?
- Коли буває хуртовина ?

Вихователь звертає увагу дітей на картини з зображененям снігопаду та хурделиці.

- Яке зимове явище природи зображено на картині? (снігопад)
- Що ви бачите на цій картині?

Розповідь вихователя

Снігопад і хурделиця бувають лише взимку. Вони схожі між собою, тому що складаються із сніжинок. Але снігопад з'являється з снігових хмар, а під час хурделиці вітер піднімає сніг із землі.

Вихователь. Покажемо, як падають сніжинки на землю і утворюють сніігову ковдру.

Пластичний етюд «Танок сніжинок»

Прийшла зима. Летять снігові пушинки. Кружляють і падають на землю – одна краща за іншу. (Діти легенько кружляють, присідають. )

Аж раптом із Півночі подув холодний вітер і підіймає сніжинки з землі і кружляє їх швидко, швидко. Починається хуртовина. (Діти кружляють спочатку повільно, а потім все швидше і швидше. Присідають, потім знову піднімаються і кружляють)

Мовленнєва вправа «Зимові слова».

Мета: закріпити вміння добирати прикметники, що позначають характерні ознаки зими.

От випав сніг. Яка обнова!
Зима тоді така… (чудова)
Вона буває і серйозна:
Суха і вітряна й …(морозна).

А як насуне хмара сива,
Зима по –справжньому…(красива)
Летять, кружляють, як пушинки
Легкі, білесенькі… (сніжинки)

Вихователь. Ми сьогодні вивчемо вірш, який називається «Перший сніг» Л. Савчук.

Вивчення вірша «Перший сніг» Л. Савчук

Сніг біленький, наче вата,
На горі, на горі.
Захотілось на санчатах
Покататись дітворі.

При повторному читанні вірша на дошку виставляється схема до кожного рядочка.

Вихователь ще раз читає вірш,а діти, дивлячись на схему, підказують пропущені слова.

Вихователь пропонує дітям викласти віш за допомогою схеми. Діти дивлячись на схему самі розказують вірш.

Вправа «Порівняй сніжинки».

- Чим схожі сніжинки? - Чим відрізняються?

Виготовлення панно «Засніжені дерева»

Вихователь пропонує дітям «одягти» дерева у снігове вбрання.

Вихователь.Сніг ми зробимо з вати. Для цього від шматка вати потрібно відірвати маленькими шматочками і наклеяти їх на гілки дерев.

- Що робимо спочатку?
- Що робимо потім?

Вихователь пропонує розмістити панно у куточок природи, щоб воно нагадували нам, які снігові витвори може зробити зима.

Підсумок - Що цікавого дізналися на занятті?
- Що запам'яталося найбільше?
- Що вам сподобалося робити?

/Files/images/SAM_9061.JPG /Files/images/SAM_9068.JPG

/Files/images/SAM_9074.JPG /Files/images/SAM_9090.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 500

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.