Що за гостя в нас така
Навчальне заняття з пріоритетом сенсорно-пізнавального розвитку
Програмовий зміст: Сприяти розвитку дій з предметами за словесними вказівками вихователя, становленню вмінь, пов’язаних з пошуком предметів однакових за кольором, величиною. Розвивати вміння дітей порівнювати предмети за величиною, кількістю. Продовжувати вчити розуміти слова «великий», «малий». Вправляти дітей у групуванні предметів за кольором. Закріпити основні кольори (жовтий,червоний,білий). Учити помічати і називати просторові відношення, вказувати місцезнаходження предмета. Сприяти забезпеченню позитивного настрою під час ігор, дій з предметами.
Обладнання: Дві штучні ялинки – велика і маленька, , іграшковий зайчик, скринька, кружечки червоні і жовті, штучні сніжинки.
Хід заняття.
I.Вступна частина
Ігровий момент. Стук у двері - прихід зайчика.
Привітання.
- Хто до нас прийшов? (зайчик).
- Що зайчик нам приніс ? (дві ялинки).
- Ялинки однакові чи різні ? (різні - велика і маленька).
- Покажіть, де велика, а де маленька.
II.Основна частина
Обігрування ситуації: зайчик сумний, бо десь згубив свою скриньку. Допоможемо йому її знайти !
Сюрпризний момент: скринька з новорічними прикрасами-кружечки червоного і жовтого кольорів, сніжинки великі і маленькі.
- А навіщо нам прикраси ?
- Якого кольору кружечки ? ( жовті і червоні).
- Де жовті ? А де червоні ?
-Діти, зайчик хоче дізнатися, чи вміємо ми прикрашати ялинки ?
1.Завдання: Діти разом ми візьмемо в одну ручку червону прикрасу, в другу - жовту і прикрасимо ними ялинки. На велику ялинку ми повісимо червоні кружечки , а на маленьку жовті. Ось так, як зробила це я.
Дидактична грі « Прикрасимо ялинки»
2.Завдання:
- Діти, загляньте в скриньку , там ще є сніжинки, вони різні. Нам потрібно спочатку відібрати великі сніжинки і прикрасити ними велику ялинку, а потім маленькими прикрасимо малесеньку ялинку. Діти виконують завдання разом з вихователем.
Гра-імпровізація біля ялинок «Морозець-морозець» (співвідношення рухів зі словами вірша).
Ігрова ситуація: Стук у вікно.
- До нас залетіла сніжинка Вона хоче погратися.
- Скільки сніжинок одна чи багато? Якого вона кольору?
Дидактична гра « Куди сіла сніжинка?»
(На ялинку, під ялинку, на квітку, під стіл, на стіл, у відерце, на стільчик, під стільчик, за шафу, вгору, вниз)
Художнє слово:
-Сніжинка-пушинка
До нас залетіла.
Кружляла, кружляла
І ось де присіла…
Летіла, летіла
І знову присіла…
III.Заключна частина
- Діти, зайчику дуже сподобалось з вами гратися. Він пригощає вас бубличками.
- Скільки у зайчика бубличків ?(багато).
Йому вже час вирушати додому. Що ми скажемо зайчику на прощання? До побачення!
Заключні запитання:
- Хто до нас приходив?
- Що нам приніс зайчик?
- Що ми повісили на ялинки ?(прикраси).
- Якого кольору кружечки? (червоні,жовті).
- Якими прикрасами прикрасили велику ялинку?
- А якими маленьку?
Коментарi