Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/1304939364_deti-19.gif

Що за гостя в нас така

Навчальне заняття з пріоритетом сенсорно-пізнавального розвитку

Програмовий зміст: Сприяти розвитку дій з предметами за словесними вказівками вихователя, становленню вмінь, пов’язаних з пошуком предметів однакових за кольором, величиною. Розвивати вміння дітей порівнювати предмети за величиною, кількістю. Продовжувати вчити розуміти слова «великий», «малий». Вправляти дітей у групуванні предметів за кольором. Закріпити основні кольори (жовтий,червоний,білий). Учити помічати і називати просторові відношення, вказувати місцезнаходження предмета. Сприяти забезпеченню позитивного настрою під час ігор, дій з предметами.

Обладнання: Дві штучні ялинки – велика і маленька, , іграшковий зайчик, скринька, кружечки червоні і жовті, штучні сніжинки.

Хід заняття.

I.Вступна частина

Ігровий момент. Стук у двері - прихід зайчика.

Привітання.

- Хто до нас прийшов? (зайчик).

- Що зайчик нам приніс ? (дві ялинки).

- Ялинки однакові чи різні ? (різні - велика і маленька).

- Покажіть, де велика, а де маленька.

II.Основна частина

Обігрування ситуації: зайчик сумний, бо десь згубив свою скриньку. Допоможемо йому її знайти !

Сюрпризний момент: скринька з новорічними прикрасами-кружечки червоного і жовтого кольорів, сніжинки великі і маленькі.

- А навіщо нам прикраси ?

- Якого кольору кружечки ? ( жовті і червоні).

- Де жовті ? А де червоні ?

-Діти, зайчик хоче дізнатися, чи вміємо ми прикрашати ялинки ?

1.Завдання: Діти разом ми візьмемо в одну ручку червону прикрасу, в другу - жовту і прикрасимо ними ялинки. На велику ялинку ми повісимо червоні кружечки , а на маленьку жовті. Ось так, як зробила це я.

Дидактична грі « Прикрасимо ялинки»

2.Завдання:

- Діти, загляньте в скриньку , там ще є сніжинки, вони різні. Нам потрібно спочатку відібрати великі сніжинки і прикрасити ними велику ялинку, а потім маленькими прикрасимо малесеньку ялинку. Діти виконують завдання разом з вихователем.

Гра-імпровізація біля ялинок «Морозець-морозець» (співвідношення рухів зі словами вірша).

Ігрова ситуація: Стук у вікно.

- До нас залетіла сніжинка Вона хоче погратися.

- Скільки сніжинок одна чи багато? Якого вона кольору?

Дидактична гра « Куди сіла сніжинка?»

(На ялинку, під ялинку, на квітку, під стіл, на стіл, у відерце, на стільчик, під стільчик, за шафу, вгору, вниз)

Художнє слово:

-Сніжинка-пушинка
До нас залетіла.
Кружляла, кружляла
І ось де присіла…
Летіла, летіла
І знову присіла…

III.Заключна частина

- Діти, зайчику дуже сподобалось з вами гратися. Він пригощає вас бубличками.

- Скільки у зайчика бубличків ?(багато).

Йому вже час вирушати додому. Що ми скажемо зайчику на прощання? До побачення!

Заключні запитання:

- Хто до нас приходив?

- Що нам приніс зайчик?

- Що ми повісили на ялинки ?(прикраси).

- Якого кольору кружечки? (червоні,жовті).

- Якими прикрасами прикрасили велику ялинку?

- А якими маленьку?

Кiлькiсть переглядiв: 767

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.