Орієнтовний зміст діяльності вихователя-методиста на різних етапах атестаційного періоду

Підготовчий

26 квітня – 20 жовтня
  • аналіз особового складу педагогічних працівників
  • внесення змін до перспективних планів проходження атестації та підвищення кваліфікації педагогічними працівниками(за умови наявності нових працівників, звільнення тощо)
  • ознайомлення педагогів, які атестуються, звідповідними нормативно-правовими актами
  • консультації для педагогів, індивідуальні бесіди з ними
  • розроблення пам’яток, порад для педагогів, які атестуються
  • вивчення та врахування пропозицій педагогічного колективу щодо персонального складу атестаційної комісії
  • контроль за проходженням підвищення кваліфікації працівниками
  • внесення питань, пов’язаних з атестацією, до плану методичної роботи
  • оформлення матеріалів з питань атестації (атестаційний куточок, інформаційний вісник, бюлетені тощо)

Вивчення педагогічної діяльності працівників

21 жовтня – 15 березня

· спостереження, вивчення, аналіз педагогічної діяльності педагогів, які атестуються

  • вивчення результативності педагогічної діяльності педагогів, які атестуються (вивчення рівня компетентності дітей у всіх сферах життєдіяльності)
  • експертиза методичної діяльності педагога уміжатестаційний період (дослідницька, експериментальна діяльність, участь у різних методичних заходах дошкільного закладу, району, міста; наявність узагальненого досвіду, його апробація тощо)
  • складання проекту характеристики педагога, який атестується
  • вивчення матеріалів, підготовлених педагогами, які атестуються, до засідання педагогічної ради, творчого звіту чи до інших методичних заходів
  • участь у засіданнях атестаційної комісії дошкільного закладу
  • вивчення, узагальнення досвіду роботи педагогів, які атестуються; надання матеріалів на експертизу до науково-методичних установ, центрів
  • внесення пропозицій щодо заохочення, надання рекомендацій для підвищення рівня якості професійної діяльності педагогів, які атестуються

Підсумковий

16 березня – 25 квітня
  • участь у підсумковому засіданні атестаційної комісії дошкільного закладу
  • оформлення атестаційних листів з урахуванням рішення атестаційної комісії дошкільного закладу
  • інтегральний аналіз атестаційного процесу, результатів атестації
  • складання аналітичної звітності у вигляді різних типів діаграм, таблиць
  • складання статистичної звітності
  • внесення змін, доповнень до кадрової документації
  • підготовка матеріалів до широкого обговорення результатів атестації на засіданні педагогічної ради
  • внесення пропозицій щодо заохочення, надання рекомендацій для підвищення рівня якості професійної діяльності педагогів, які атестуються
Кiлькiсть переглядiв: 492

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.