Орієнтовний зміст діяльності вихователя-методиста на різних етапах атестаційного періоду
Підготовчий
26 квітня – 20 жовтня
- аналіз особового складу педагогічних працівників
- внесення змін до перспективних планів проходження атестації та підвищення кваліфікації педагогічними працівниками(за умови наявності нових працівників, звільнення тощо)
- ознайомлення педагогів, які атестуються, звідповідними нормативно-правовими актами
- консультації для педагогів, індивідуальні бесіди з ними
- розроблення пам’яток, порад для педагогів, які атестуються
- вивчення та врахування пропозицій педагогічного колективу щодо персонального складу атестаційної комісії
- контроль за проходженням підвищення кваліфікації працівниками
- внесення питань, пов’язаних з атестацією, до плану методичної роботи
- оформлення матеріалів з питань атестації (атестаційний куточок, інформаційний вісник, бюлетені тощо)
Вивчення педагогічної діяльності працівників
21 жовтня – 15 березня
· спостереження, вивчення, аналіз педагогічної діяльності педагогів, які атестуються
- вивчення результативності педагогічної діяльності педагогів, які атестуються (вивчення рівня компетентності дітей у всіх сферах життєдіяльності)
- експертиза методичної діяльності педагога уміжатестаційний період (дослідницька, експериментальна діяльність, участь у різних методичних заходах дошкільного закладу, району, міста; наявність узагальненого досвіду, його апробація тощо)
- складання проекту характеристики педагога, який атестується
- вивчення матеріалів, підготовлених педагогами, які атестуються, до засідання педагогічної ради, творчого звіту чи до інших методичних заходів
- участь у засіданнях атестаційної комісії дошкільного закладу
- вивчення, узагальнення досвіду роботи педагогів, які атестуються; надання матеріалів на експертизу до науково-методичних установ, центрів
- внесення пропозицій щодо заохочення, надання рекомендацій для підвищення рівня якості професійної діяльності педагогів, які атестуються
Підсумковий
16 березня – 25 квітня
- участь у підсумковому засіданні атестаційної комісії дошкільного закладу
- оформлення атестаційних листів з урахуванням рішення атестаційної комісії дошкільного закладу
- інтегральний аналіз атестаційного процесу, результатів атестації
- складання аналітичної звітності у вигляді різних типів діаграм, таблиць
- складання статистичної звітності
- внесення змін, доповнень до кадрової документації
- підготовка матеріалів до широкого обговорення результатів атестації на засіданні педагогічної ради
- внесення пропозицій щодо заохочення, надання рекомендацій для підвищення рівня якості професійної діяльності педагогів, які атестуються
Коментарi