Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм кваліфікаційних категорій

Складено відповідно до пунктів 4.3–4.6 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6 жовтня 2010 р. №930
Кваліфікаційна категорія працівника Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації працівника
спеціаліст * має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра), раніше не атестувався
* здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
* знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
* використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
* уміє вирішувати педагогічні проблеми
* уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами
* дотримується педагогічної етики, моралі
спеціаліст другої категорії * має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)
* здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
* знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
* використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
* використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
* постійно вдосконалює свій професійний рівень
* ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми
* впроваджує інноваційні технології в освітньому процесі
* обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту
* уміє вирішувати педагогічні проблеми
* уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них
* дотримується педагогічної етики, моралі
спеціаліст першої категорії
* має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)
* здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
* знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
* лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією
* використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
* володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей
* використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
* постійно вдосконалює свій професійний рівень
* ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми
* упроваджує інноваційні технології, передовий педагогічний досвід у освітньому процесі,
* використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
* обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту
* уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них
* уміє аргументувати свою позицію
* дотримується педагогічної етики, моралі
спеціаліст вищої категорії
* має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)
* здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
* володіє широким спектром стратегій навчання та виховання
* застосовує нестандартні форми організації роботи з дітьми
* знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
* лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією
* використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
* володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей
* використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
* постійно вдосконалює свій професійний рівень
* активно й ефективно застосовує та поширює у професійному середовищі інноваційні освітні методики і технології, педагогічні засоби
* упроваджує передовий педагогічний досвід у освітньому процесі
* продукує оригінальні, інноваційні ідеї
* використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
* вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу в дошкільному закладі
* обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту
* уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них
* уміє аргументувати свою позицію
* дотримується педагогічної етики, моралі
Кiлькiсть переглядiв: 360

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.