FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

/Files/images/вих.jpg

Освітні технології у дошкільному закладі

Освітні системи в будь-якій країні світу повинні сприяти реалізації основних завдань соціально-економічного та культурного розвитку суспільства. Незадоволення багатьох країн результатами системи освіти сьогодні призвело до необхідності її реформування. Головною є проблема вивчення пріоритетів освіти та її реформування.

Освітня технологія – це модель спільної роботи педагога і дитини з планування, організації та проведення реального процесу навчання за умови забезпечення комфортності для всіх суб’єктів освітньої діяльності.

Вибір освітньої технології – це завжди вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи педагога з дитиною.

Предметом освітньої технології обов’язково має бути формування потрібного професійного забезпечення, новий зміст технологічного потенціалу педагога, його модернізований обсяг, нові якісні параметри (прогнозування змісту, форм і способів організації та проведення педагогічного процесу, характер діяльності вчителя, особливості пізнавального спілкування, особистісні характеристики).

Нижче наведені створені за останні роки освітні технології, кінцевою метою яких є гармонійний розвиток особистості дитини і дорослого:

  • особистісно орієнтована освіта і технології;
  • вальдорфська педагогіка;
  • технологія саморозвитку;
  • технологія організації групової навчальної діяльності дітей;
  • технології розвивального навчання;
  • технології формування творчої особистості;
  • технологія навчання як дослідження;
  • проектна технологія;
  • нові інформаційні технології навчання;
  • педагогічна технологія “Створення ситуації успіху”;
  • сугестивна технологія.
Кiлькiсть переглядiв: 552

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.