Освітні технології у дошкільному закладі
Освітні системи в будь-якій країні світу повинні сприяти реалізації основних завдань соціально-економічного та культурного розвитку суспільства. Незадоволення багатьох країн результатами системи освіти сьогодні призвело до необхідності її реформування. Головною є проблема вивчення пріоритетів освіти та її реформування.
Освітня технологія – це модель спільної роботи педагога і дитини з планування, організації та проведення реального процесу навчання за умови забезпечення комфортності для всіх суб’єктів освітньої діяльності.
Вибір освітньої технології – це завжди вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи педагога з дитиною.
Предметом освітньої технології обов’язково має бути формування потрібного професійного забезпечення, новий зміст технологічного потенціалу педагога, його модернізований обсяг, нові якісні параметри (прогнозування змісту, форм і способів організації та проведення педагогічного процесу, характер діяльності вчителя, особливості пізнавального спілкування, особистісні характеристики).
Нижче наведені створені за останні роки освітні технології, кінцевою метою яких є гармонійний розвиток особистості дитини і дорослого:
- особистісно орієнтована освіта і технології;
- вальдорфська педагогіка;
- технологія саморозвитку;
- технологія організації групової навчальної діяльності дітей;
- технології розвивального навчання;
- технології формування творчої особистості;
- технологія навчання як дослідження;
- проектна технологія;
- нові інформаційні технології навчання;
- педагогічна технологія “Створення ситуації успіху”;
- сугестивна технологія.
Коментарi