/Files/images/kartinki.me-15211.jpg

Використання інтерактивних технологій у дошкільному закладі

Сучасна система освіти вимагає від вихователів не стільки подачі невідомого дітям матеріалу, скільки розвитку їх як особистостей, які мають індивідуальні здібності та потребують диференційованого підходу. Практика засвідчує, що педагогічний персонал переносить в дошкільні навчальні заклади зміст, методи та форми організації, які притаманні навчально-виховній роботі молодшої школи.

Нова Програма розвитку дитини «Я у Світі» ставить перед вихователями нову мету – формування творчого ставлення до професійної діяльності та її реалізацію через представлення чотирьох основних сфер життєдіяльності дитини: «Природа», «Культура», «Люди», «Я сам».

Для ефективної організації навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі педагогічні працівники мають знати навчальні можливості дітей, їх активність і самостійність у навчанні, здобутті нових знань, інноваційні методи, форми і прийоми роботи з дітьми дошкільного віку.

Одним із ефективних шляхів є впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних технологій, адже саме завдяки даним технологіям діти вчаться самостійно знаходити вихід із проблемних ситуацій, у них розвивається творча активність тощо. Інтерактивні технології – це технології навчання, спрямовані на досягнення поставлених цілей навчання, шляхом активної та творчої міжсуб’єктної взаємодії учасників навчально-виховного процесу, заснованої на їх особистому досвіді.

/Files/images/37f03c21f655.gif

Кiлькiсть переглядiв: 892

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.